Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Virhekoodi 1001 Samsung TV:llä

Jos saat virhekoodin 1001 Samsung TV:lläsi, kun käytät Viaplay-sovellusta, suosittelemme kokeilemaan alla olevia ohjeita:

  • Tarkista internet-yhteyden tila televisiosi asetuksista. Mikäli yhteyttä ei ole, kokeile yhdistää TV:si wifiin uudelleen.
  • Pakkosulje Viaplay-sovellus. Useimmilla TV-malleilla tämä onnistuu painamalla takaisin/return-painiketta (taittuva nuoli) kunnes sovellus sulkeutuu ja päädyt takaisin sovellusvalikkoon.
  • Mikäli ylläolevat ohjeet eivät auttaneet, pakota televisio käynnistämään itsensä uudelleen painamalla virtanäppäintä kaukosäätimestä kunnes näet Samsung-logon ruudussa. Mikäli et saa kaukosäätimellä televisiota käynnistettyä uudelleen, vedät virtajohto seinästä ja laita sen hetken kuluttua takaisin.

Mikäli ongelma jatkuu näidenki ohjeiden jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Oliko tästä artikkelista apua? 6
Ota yhteyttä meihin