Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Viaplay ulkomailla

Huhtikuussa 2018 voimaan astuneen palvelujen siirrettävyyttä koskevan EU-säädöksen myötä, on sinulla mahdollisuus ottaa paikallinen Viaplay-tarjontasi mukaan kaikkiin kohteisiin EU:n sisällä. EU-maiden lisäksi pätee tämä matkustaessa Norjaan. Sisällön, tekniikan sekä toimintojen osalta palvelu toimii täysin samoin kuin Suomessakin. Huomioithan, että sisällön laatu riippuu täysin netin laadusta ja nopeudesta. Lisää tietoa EU-säädöksestä löydät täältä.

Sinulle, joka matkustat EU:n ulkopuolelle suosittelemme, että lataa ohjelmat offline-tilaan ennen kun lähdet reissuun. Voit tallentaa ohjelmia puhelimeesi sekä tablettiisi.

Mikäli matkustat EU:n ulkopuolelle, suosittelemme ettet liitä laitettasi paikalliseen verkkoon, kun käytät Viaplayta. Sillä meillä ei ole oikeuksia EU:n rajojen ulkopuolella, on mahdollista että sinut suljetaan ulos palvelusta siksi aikaa, kunnes olet palannut takaisin Suomeen. Mikäli sovellus päivittyy automaattisesti ulkomailla ollessasi, offline-tilaan ladattu sisältö menettää lisenssinsä, jolloin ne tulee ladata uudelleen.

Oliko tästä artikkelista apua? 12
Ota yhteyttä meihin