Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Viaplay ulkomailla

Huhtikuussa 2018 voimaan astuneen palvelujen siirrettävyyttä koskevan EU-säädöksen myötä, on sinulla mahdollisuus ottaa paikallinen Viaplay-tarjontasi mukaan kaikkiin kohteisiin EU:n sisällä. EU-maiden lisäksi pätee tämä matkustaessa Norjaan. Sisällön, tekniikan sekä toimintojen osalta palvelu toimii täysin samoin kuin Suomessakin. Huomioithan, että sisällön laatu riippuu täysin netin laadusta ja nopeudesta. Lisää tietoa EU-säädöksestä löydät täältä.

Sinulle, joka matkustat EU:n ulkopuolelle suosittelemme, että lataa ohjelmat offline-tilaan ennen kun lähdet reissuun. Voit tallentaa ohjelmia puhelimeesi sekä tablettiisi.

Mikäli matkustat EU:n ulkopuolelle, suosittelemme ettet liitä laitettasi paikalliseen verkkoon, kun käytät Viaplayta. Sillä meillä ei ole oikeuksia EU:n rajojen ulkopuolella, on mahdollista että sinut suljetaan ulos palvelusta siksi aikaa, kunnes olet palannut takaisin Suomeen. Mikäli sovellus päivittyy automaattisesti ulkomailla ollessasi, offline-tilaan ladattu sisältö menettää lisenssinsä, jolloin ne tulee ladata uudelleen.

Mikäli olet tällä hetkellä EU:n ulkopuolella, etkä voi sen vuoksi kirjautua sisään Viaplayhin mobiililaitteella tai tabletilla voit kokeilla seuraavaa:

1. Sulje Viaplay-sovellus kokonaan niin että se ei ole aktiivisena taustalla.
2. Aktivoi lentotila.
3. Avaa Viaplay-sovellus uudestaan.

Mikäli et edelleen pääse kirjautumaan sisään Viaplayhin, voit aktivoida hetkeksi 4G:n ja kokeilla sisäänkirjautumista uudestaan, tämän jälkeen voit taas aktivoida lentotilan.

Oliko tästä artikkelista apua? 21
Ota yhteyttä meihin