Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Irtisano tilaus

Maksatko iTunesin kautta tai onko sinulla Viaplay Viasatin tai toisen TV-operaattorin kautta? Valitse oma maksutapasi ja lue lisää kuinka toimit alta. Sinä, jolla on tilaus suoraan Viaplayn kautta, voit tehdä muutoksia tai lopettaa pakettisi Tilin yhteenvedon kautta.

Irtisano tilaus
Voit helposti tehdä muutoksia Viaplay-pakettiisi kirjautumalla sisään osoitteeseen viaplay.fi. Irtisanoaksesi paketin, valitse Tilin yhteenvetoKäsittele pakettia. Pääset Tilin yhteenvetoon kotisivuiltamme klikkaamalla oman nimesi kohdalta oikeasta yläkulmasta.

Käsittele pakettia -kohdasta näet kaikki pakettimme sekä Peruuta paketti -painikkeen sen tilauksen kohdalla, joka sinulla on aktiivisena. Lopettaaksesi tilauksen, klikkaa painikkeesta ja seuraa ohjeita.

Kun olet irtisanonut tilauksen onnistuneesti, saat vielä vahvistusviestin asiasta sähköpostitse. Etkö ole saanut viestiä? Tarkistathan vielä roskapostikansiot.

Irtisano tilaus
Onko sinulla Viaplay tv-operaattorisi kuten Viasatin tai Canal Digitalin kautta? Silloin sinun tulee olla suoraan heihin yhteydessä irtisanoaksesi tilauksen.

Sinulla, jolla on Viaplay tv-operaattorisi kautta, et maksa suoraan Viaplaylle mitään, ellet täydennä pakettisi sisältöä Viaplay-paketilla. Mikäli haluat irtisanoa Viaplay-paketin, voit tehdä sen helposti Tilin yhteenvedon kautta Viaplaylla. Saat onnistuneen irtisanomisen jälkeen vahvistusviestin sähköpostiisi.

Mikäli haluat tehdä muutoksia tarjontaasi tai irtisanoa tilauksen tv-operaattorilla, tulee sinun olla suoraan heihin yhteydessä. Viaplay-tilisi on voimassa kunnes tv-pakettisi on irtisanottu.

Irtisano tilaus
Lopettaaksesi nykyisen tilauksesi iPhonella/iPadilla, voit seurata alla olevia ohjeita:

  • Avaa Asetukset laitteellasi ja klikkaa Apple ID:täsi/nimeäsi (ylimpänä ruudussa) & valitse iTunes & App Store
  • Klikkaa ”Apple ID: example@mail.com”, Näytä Apple ID ja kirjaudu sisään.
  • Kohdasta Tilaukset voit hallinoida iTunesin kautta tehtyjä kuukausitilauksia ja irtisanoa pakettisi. Kun olen lopettanut tilauksen, voit jatkaa katselua maksetun kauden loppuun saakka.

Lisää tietoa, kuinka teet muutoksia tilaukseen löydät täältä.

Etkö ole varma meneekö maksut iTunesin kautta? Katso alla olevasta kuvasta. Tämän voit tarkistaa Tilin yhteenvetosi kautta. Suosittelemme, että seuraat yllä olevia ohjeita ja tarkistat löytyykö Apple ID:ltäsi Viaplay-tilausta ollaksesi varma.

Oliko tästä artikkelista apua? 390
Ota yhteyttä meihin