Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Tietoa iOS 12 ja tvOS 12 -käyttäjille

Maanantaina 17. syyskuuta julkaistaan ensimmäinen virallinen iOS ja tvOS 12 -versio. Teknisten haasteiden vuoksi juuri tämän version kanssa, saattaa joillain käyttäjistä ilmetä ongelmia tekstitysten kanssa tehtyään päivityksen Apple TV:llä ja iPhone:lla/iPad:lla. Pyrimme ratkaisemaan tämän niin pian kuin mahdollista.

Mikäli olet päivittänyt iPhonesi/iPadisi ja sinulla on ongelmia tekstitysten kanssa, suosittelemme että asennat uuden version Viaplay-sovelluksesta. Viimeisimmän päivityksen (versio 5.3.2) asennuksen jälkeen tulisi katselun onnistua kuten tavallista.

Mikäli olet päivittänyt Apple TV/Apple TV 4K -laitteesi uusimpaan tvOS 12 -versioon ja sinulla on ongelmia tekstitysten kanssa, suosittelemme että käytät väliaikaisesti toista laitetta. Voit myös hyödyntää Airplayta toisen Apple-laitteen avulla (Mac, iPhone, iPad).

Päivitämme tätä artikkelia aktiivisesti.  

Oliko tästä artikkelista apua? 3
Ota yhteyttä meihin