Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Ristiriitatilanteet

Otamme mielellämme yhteydenottosi vastaan, jos koet, että palvelumme ei vastaa odotuksiasi. Asiakkaidemme antamien palautteiden ja yhteydenottojen avulla voimme kehittää palveluamme entistäkin paremmaksi ja asiakkaidemme haluamaan suuntaan. Ottaaksesi suoraan yhteyttä meihin paina punaista painiketta ”Ota yhteyttä meihin”.

Lain mukaan asiakkaat voivat myös olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon erimielisyyksissä, joita ei saada ratkaistua asiakasta miellyttävällä tavalla yrityksien puolesta. Tämä koskee myös mahdollisia ristiriitatilanteita Viaplayn kanssa.

Jos kuluttajaviranomainen päättää viedä asian eteenpäin, tulee Viaplay vastaamaan pyyntöön ja antamaan oman vastineen asiasta. Kuluttajaviranomaisen päätös on suositus. Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydenottolomakkeen löydät osoitteesta: //www.kkv.fi/. Kuluttajat voivat halutessaan kääntyä myös EU-komission verkkovälitteisen riidanratkaisun puoleen.

Oliko tästä artikkelista apua? 1
Ota yhteyttä meihin