Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Viaplay on nyt katsottavissa koko EU:ssa

1. huhtikuuta lähtien astuu voimaan Euroopan Unionin (EU) uudet palvelujen siirrettävyyttä koskevat säädökset Viaplaylla. Tämä tarkoittaa, että sinulla on mahdollisuus ottaa mukaasi paikallinen Viaplayn tarjonta matkalle kaikkiin kohteisiin EU-maissa.

Kuka on päättänyt uusista säännöistä?
EU-komissio. Uusia sääntöjä sovelletaan kaikkiin online-markkinoiden toimijoihin, jotka tarjoavat sarjoja, elokuvia, urheilulähetyksiä, musiikkia jne.

Mitä uusi säädos palvelujen siirrettävyydestä sisältää?
Viaplay on aiemmin ollut maakohtaisesti rajoitettu oikeussyistä. Jatkossa tämän myötä sinulla yksityishenkilönä on mahdollisuus ottaa palvelu mukaan kaikkiin EU-maihin voidaksesi katsoa samaa sisältöä kuin kotonakin. Lisää tietoa yleisistä sännöistä löydät täältä.

Kuinka tämä vaikuttaa minuun asiakkaana?
1. huhtikuuta lähtien sinulla on mahdollisuus ottaa paikallinen Viaplayn tarjonta mukaan kaikkiin EU-maihin. Palvelu toimii samoin kuten Suomessakin tarjonnan, tekniikan sekä toimintojen osalta. Huomioithan, että materiaalin laatu voi vaihdella sen riippuessa internet-yhteyden ominaisuuksista sekä nopeudesta.

Miksi Viaplayni ei toimi Norjassa?
Uuden palvelujen siirrettävyyttä koskevan säädöksen johdosta et voi käyttää Viaplayta Norjassa, sillä se ei kuulu Euroopan Unioniin. Voit sen sijaan ladata useimpia sarjoja sekä elokuvia offline-tilaan ollessasi Suomessa, voidaksesi tuolloin toistaa niitä offline-tilassa niissä maissa, jotka eivät kuulu Euroopan Unioniin.

Oliko tästä artikkelista apua? 4
Ota yhteyttä meihin