Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Alennuskoodia ei voitu aktivoida

Onko sinulla alennuskoodi, mutta sen aktivointi ei onnistunut? Lue lisää mitkä seikat pätee alennuskoodin käytön yhteydessä ja mitä sinun kannattaa tarkistaa ennen kuin kokeilet uudelleen. Voit lukea lisää siitä kuinka aktivoit alennuskoodin täältä.

Asuinmaasi

Koodin, jota koetat käyttää, tulee olla voimassa siinä massa jossa asut. Mikäli olet saanut alennuskoodin Suomessa tulee koodi käyttää suomalaisella tilillä, jossa on suomalainen maksukortti. Tämän vuoksi emme voi taata että Ruotsista, Norjasta tai Tanskasta saadut koodit ovat aktivoitavissa suomalaisella tililläsi.

Maksutapa

Sinulla tulee olla aktiivinen maksukortti käyttäjätililläsi – myös silloin kun aktivoit maksutonta tilausta. Maksukortti tulee lisätä mm. studio-oikeuksien sekä alueasetusten vuoksi.

Sinua ei veloiteta maksuttomasta kaudestasi, kun rekisteröit koodin. Tarkistathan, että tilauksen loppusumma on oikein, kun vahvistat ostoa.

Onko sinulla ongelmia kortin lisäämisen/vaihtamisen kanssa? Lue lisää täältä.

Onko sinulla jo aktiivinen alennettu tilausjakso?

Oletko saanut alennuskoodin, mutta sinulla on jo maksuton kausi aktiivisena? Et voi lisätä alennuskoodia käyttäjätilillesi kun sinulla on jo aktiivinen kampanja käynnissä, mikäli koodi koskee samaa pakettia.

Koskeeko koodisi toista kuin nykyistä pakettiasi? Kun aktivoit uuden koodin, päivittyy nykyinen pakettisi välittömästi ja uusi alennettu tilauksesi alkaa heti.

Kolme yhden hinnalla -kampanja

Oletko saanut viestiä Kolme yhden hinnalla -kampanjasta? Tarkista, että koetat aktivoida tarjousta samalla tilillä kuin mihin vastaanotit tarjouksen. Tarjous koskee vain tiettyä sähköpostiosoitetta, joten mikäli sinulla on 2 käyttäjätiliä voi koodin aktivointi epäonnistua mikäli koetat väärällä tilillä.

Mikäli olet jo kirjautuneena jollakin käyttäjätilillä, kirjaudu ulos ja koeta aktivoida linkkiä sähköpostista uudelleen.

Onko sinulla useita lahjakortteja, jotka haluat aktivoida?

Fick du felmeddelande om ett tekniskt fel? Kika gärna igenom stegen ovan och försök igen senare.

Oliko tästä artikkelista apua? 5
Ota yhteyttä meihin