Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Näin pääset alkuun SmartTV:si kanssa

Päästäksesi käyntiin SmartTV:si kanssa aloitat avaamalla Viaplay applikaation joka on automaattisesti asennettuna laitteellasi. Mikäli et löydä applikaatiota, tarkistathan että juuri sinun vuosimallisi TV:stä on yksi tuetuista laitteistamme.

Sinun tulee mahdollisesti myös päivittää TV:si ohjelmistopäivitys viimeisimpään, jotta applikaatio löytyy laitteeltasi. Riippuen TV:stäsi tehdään päivitys eri tavoin. Mikäli päivityksiä ei ole saatavilla, löydät uusimmat päivitykset televisiosi valmistajan kotisivuilta, josta pystyt lataamaan ne esimerkiksi muistitikulle ja asentamaan televisioosi. Voit myös asentaa päivitykset internetin välityksellä televisiosi asetuksista, mutta varmimmin saat viimeisimmän version lataamalla sen valmistajan verkkosivujen kautta.

Avattuasi Viaplay-sovelluksen, voit kirjautua sisään avaamalla Start-valikon ja valitsemalla seuraavaksi “Kirjaudu sisään” listan alareunassa. Vaihtoehtoisesti voit myös koettaa avata sisältöä sovelluksesta, jolloin sinua pyydetään kirjautumaan sisään. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätiliä palvelussamme voit luoda tilin kotisivullamme. Ohjeita älytelevisiolla sisäänkirjatumiseen löydät täältä.

Sisäänkirjautumisen jälkeen valitset vain haluamasi materiaalin ja voit aloittaa katselun!

Oliko tästä artikkelista apua? 3
Ota yhteyttä meihin