Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Voinko muuttaa maksupäivää?

Voit muuttaa maksupäivää osoitteessa: account.viaplay.fi/changedate.

Maksupäiväsi on kerran kuukaudessa siitä päivästä alkaen, kun aloitat sopimuksen Viaplaylla. Laskutuspäivää muuttaessa tämänhetkinen tilauksesi katkaistaan. Samalla uusi tilauksesi alkaa ja kuukausimaksu veloitetaan välittömästi. Saat hyvityksen aiemmin maksamasi paketin käyttämättömistä päivistä.

Esimerkki:

Laskutuspäiväsi on kuun 16. päivä ja haluat vaihtaa laskutuspäiväksi kuun 28. päivän. Mene osoitteeseen account.viaplay.fi/changedate sinä päivänä, jonka haluat uudeksi laskutuspäiväksesi. Toimimme seuraavasti:

  1. Katkaisemme tilauksesi ja hyvitämme sinulle maksamasi paketin käyttämättömät päivät.
  2. Tilauksesi aktivoituu uudelleen ja veloitamme sinua uudesta tilauksestasi välittömästi.
  3. Uusi laskutuspäiväsi on aina kuun 28. päivä.

Kuitin maksusta ja hyvityksestä löydät ostohistoriastasi.

Joissain tapauksissa laskutuspäivän muuttaminen ei ole mahdollista. Syitä voivat olla:

  • Sinulla on meneillään oleva ilmainen tarjousjakso
  • Odotamme viimeisintä maksuasi (tarkista esim. rekisteröidyn maksukorttisi voimassaoloaika)
  • Olet aloittanut tilauksesi iTunesin kautta
  • Viaplay sisältyy Viasat-tilaukseesi
Oliko tästä artikkelista apua? 12
Ota yhteyttä meihin