Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Muutoksia Panasonicin televisioiden käyttäjille

Päämääränämme on aina parantaa sovelluksemme toimivuutta kaikilla alustoilla. Pitääksemme palvelumme ajan tasalla ja tarjotaksemme parhaan mahdollisen käyttökokemuksen, joudumme valitettavasti poistamaan Panasonicin televisioiden vuoden 2016 ja sitä vanhemmat mallit tuettujen laitteidemme joukosta 10.11.2020.

Mikäli sinulla on Panasonicin televisio, joka on vuosimallia 2017 tai uudempi, muutos ei koske sinua ja voit jatkaa palvelumme käyttöä tavalliseen tapaan. Viaplayn katselu onnistuu laajalla valikoimalla muita laitteita, joista voit lukea lisää täältä:  https://viaplay.fi/devices.

Minkä takia sovelluksenne poistetaan Panasonicin televisioista, jotka ovat vuotta 2016 vanhempia?

Vuoden 2016 ja sitä vanhemmat televisiot käyttävät vanhentunutta sovellusversiota, jota ei enää päivitetä. Tämä rajoittaa mahdollisuuksiamme kehittää ja parantaa Viaplayta palveluna ja tämän takia olemme päätyneet tähän ratkaisuun. Mikäli haluat jatkaa katselua Panasonicin televisiollasi, se onnistuu edullisesti ja kätevästi esimerkiksi Chromecastin avulla.

Kuinka saan selville vaikuttaako tämä minun televisiooni?

Tästä löydät listattuna kaikki ne televisioiden mallit, joilla sovellustamme ei enää tueta.

2014: X940 AX900 AX800 AS800 AS750 AS740 AS650 ASM651 ASE650 AS640

AX630 ASX603 AS600 AS520 AS500

2015: CZ950 CX800 CX750 CX740 CXE720 CXM710 CX700 CX680 CX670 CR730

CR850 CXC725 CS630 CS620 CS610 CS600 CS520 CS510 CS500

2016: DX900 DX800 DX780 DX750 DXE720 DXM710 DX703 DX700 DX653 DX650

DX603 DX600 DX730 DR850 DS630 DS600 DS503 DS500 DS40

Mitä tämä tarkoittaa, jos minulla on vuoden 2016 tai vanhempi Panasonicin televisio?

Tämä tarkoittaa sitä, että Viaplayn sovellus ei enää jatkossa toimi kyseisillä televisioilla. Mikäli haluat jatkaa katselua Panasonicin televisiollasi, se onnistuu edullisesti ja kätevästi esimerkiksi Chromecastin avulla.

Kuinka irtisanon pakettini?

Voit tehdä muutoksia tilaukseesi sisäänkirjautuneena Tilin yhteenvedossa esimerkiksi nettisivujemme kautta. Lue lisää täältä.

Oliko tästä artikkelista apua? 1
Ota yhteyttä meihin