Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Miten / voinko perua paketti iTunesin kautta?

Paketin vaihtaminen

Jos olet asiakas iTunesin kautta ja haluat vaihtaa pakettia, sinun tarvitsee ensin peruuttaa aktiivinen tilauksesi. Kun tilaus loppuu, voit aktivoida uuden pakettisi, joka jatkuu siitä eteenpäin. Voit seurata alta löytyviä vaiheita, jotta saat peruutettua nykyisen tilauksesi ja pääset aktivoimaan uuden paketin:

  1. Kirjaudu sisään iTunesiin ja klikkaa Tili, ja sen jälkeen Näytä oma tili.
  2. Vieritä sivua alaspäin Asetukset-osioon ja klikkaa Hallitse Tilaukset-kohdan oikealta puolelta.
  3. Valitse tilauksista Viaplay ja ota pois päältä tilauksen automaattinen uusiminen.

Nykyinen tilaus tulee päättymään maksetun laskutusjakson loppuun ja sen jälkeen on mahdollista valita uusi paketti. Toisin sanoen voit siis aktivoida uuden paketin vasta sen jälkeen, kun nykyinen tilauksesi on päättynyt. Jos haluat aktivoida uuden tilauksen välittömästi, niin suosittelemme tekemään sen suoraan meidän kotisivuiltamme, jotta voit heti aloittaa katselun.

Paketin irtisanominen tietokoneella:

  1. Kirjaudu sisään iTunesiin ja klikkaa Tili, ja sen jälkeen Näytä oma tili.
  2. Vieritä sivua alaspäin Asetukset-osioon ja klikkaa Hallitse Tilaukset-kohdan oikealta puolelta.
  3. Valitse tilauksista Viaplay ja ota pois päältä tilauksen automaattinen uusiminen.

Paketin irtisanominen iPhonella tai iPadilla:

  1. Mene kotinäytöltä Asetuksiin.
  2. Valitse iTunes & App Store.
  3. Klikkaa oman Apple ID:si kohdalta yläreunasta.
  4. Valitse Näytä Apple ID, laite voi pyytää sinua kirjautumaan sisään.
  5. Valitse Tilaukset sekä tilaus, jota haluat hallita.
  6. Valitse Peruuta tilaus.

Tilaus päättyy, kun jo maksettu kausi on loppunut. Irtisanomisen jälkeen näet, kuinka kauan sinulla on katseluoikeudet voimassa.

Oliko tästä artikkelista apua? 31
Ota yhteyttä meihin