Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Mitä virhekoodi 5001 tarkoittaa?

Virhekoodi 5001 tarkoittaa useimmiten, ettei sisältö kuulu pakettiisi.

  • Mikäli sinulla on sarjat ja leffat sisältä Viaplay-paketti, et voi paketilla katsella urheilusisältöä.
  • Onko sinulla oikea paketti? Varmistathan, että se on edelleen aktiivisena. Voit tehdä sen valitsemalla Tilin yhteenveto -> Käsittele pakettiasi kotisivuillamme oman nimesi kohdalta.
  • Jos sinulla on ollut useita käyttäjätilejä, kannattaa varmistaa että olet kirjautuneena sillä tilillä, jolla on tilaus aktiivisena.
  • Onko sinulla Viaplay tv-palveluntarjoajasi kautta ja olet hiljattain tehnyt muutoksia kanavatarjontaasi? Sisällön päivittymisessä meille saattaa kestää jokunen päivä (enintään kaksi viikkoa). Mikäli uusi tarjonta ei ole vielä saatavilla, kannattaa kokeilla muutaman päivän kuluttua uudelleen.

Mikäli olet tarkistanut yllä olevat kohdat ja saat edelleen saman virheilmoituksen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Klikkaa punaisen ”Ota yhteyttä” -painikkeen kohdalta sivun oikealta puolelta.

Oliko tästä artikkelista apua? 8
Ota yhteyttä meihin