Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Miksi minua on veloitettu veloituksettomasta kokeilujaksosta / arvokoodista huolimatta?

Studio-oikeuksien vuoksi sekä täysi-ikäisyytesi varmistamiseksi, tulee sinun lisätä maksukortin tiedot käyttäjätilillesi. Lähetämme varmennuspyynnön pankillesi ja teemme katevarauksen, joka palautetaan kortillesi automaattisesti, kun varmennus on hyväksytty. Varaus peruutetaan välittömästi, mutta saattaa kestää muutama päivä ennen kuin se katoaa Katevaraukset-näkymästä.

Jos maksu on kuitenkin veloitettu kortiltasi, on mahdollista, että olet jo hyödyntänyt kokeilujaksosi tai arvokoodia ei ole aktivoitu oikein. Ota meihin yhteyttä niin voimme tarkistaa tilanteen.

Oliko tästä artikkelista apua? 1
Ota yhteyttä meihin