Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Miksi en voi rekisteröidä maksukorttiani?

Kun korttisi rekisteröinti epäonnistuu saat alla olevan virheilmoituksen: Maksukorttisi rekisteröiminen ei onnistunut. Varmista että, syöttämäsi tiedot ovet oikein.

Virhekoodi voi johtua seuraavista syistä:

  • Luottokortti ei ole Visa tai Mastercard.
  • Luottokortti ei ole suomalaisen pankin myöntämä.
  • Jos yrität tehdä tilausta mobiilialustalla, kokeilethan sen sijaan tietokonetta. Jos käytät jo tietokonetta, kokeilethan toista selainta.
  • Kortilla ei ole riittävästi katetta. Aloittaessasi kokeilujakson, tulee kortillasi olla vähintään 1€. Kyseinen summa siirtyy katevaraukseen ja palautuu tilillesi kun kortti on todettu maksukelpoiseksi.
  • Mikäli käytössäsi on Visa-maksukortti, tulee ”Verified by Visa”-toiminto olla aktivoituna. Vaihtoehtoisesti tulee ”Mastercard Secure Code”-toiminto olla aktivoituna, mikäli käytössässi on Mastercard-maksukortti.
  • Kortilla on internetmaksu-esto. Poistaaksesi eston, ota yhteyttä pankkiisi tai vaihtoehtoisesti suorita poisto itse nettipankkisi asetuksista.

Miksi minun pitää rekisteröidä maksukortti, kun minulla on alennuskoodi?
Studio-oikeuksien vuoksi sekä täysi-ikäisyytesi varmistamiseksi tulee sinun littää maksukortti tilille. Sitä vastoin emme veloita korttia, kun olet syöttänyt alennuskoodin ja klikannut ”Käytä”. Tarkista tilauksen loppusumma ennen kuin vahvistat oston varmistaaksesi, että alennuskoodi on rekisteröity oikein.

Oliko tästä artikkelista apua? 100
Ota yhteyttä meihin