Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Laitteesi

Sinulla voi olla jopa neljä laitetta rekisteröitynä käyttäjätilillesi. Yksi laite voi olla vaikkapa tietokone, puhelin, tabletti, pelikonsoli tai Smart TV. Mikäli käytössäsi on enimmäismäärä laitteita, saat ilmoituksen asiasta.

Yhden rekisteröidyn laitteen voi poistaa aina kolmen kuukauden välein. Poistaaksesi rekisteröityjä laitteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluun niin autamme tämän kanssa. Klikkaa punaisen ”Ota yhteyttä” -painikkeen kohdalta sivun oikealta puolelta.

Oletko katsonut Viaplayta esimerkiksi ystävän luona ja unohtanut kirjautua ulos tililtäsi? Vaihtamalla salasanasi kotisivuillamme tilisi tullaan kirjaamaan ulos kaikilta laitteilta seuraavan 24 tunnin sisään. Voit vaihtaa salasanasi painamalla tästä.

Voit katsella kahta lähetystä samanaikaisesti niin halutessasi. Mikäli yrität avata kolmatta lähetystä näiden kahden lisäksi, saat siitä ilmoituksen ruudullesi.

Tästä klikkaamalla pääset tutustumaan kaikkiin tällä hetkellä tukemiimme laitteisiin.

Oliko tästä artikkelista apua? 31
Ota yhteyttä meihin