Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Kuinka muutan käyttäjätietojani?

Voit helposti käsitellä useita käyttäjätilisi tietoja ja asetuksia, kun olet kirjautuneena Viaplayhin tietokoneella, tai vaihtoehtoisesti älypuhelimen tai tabletin selaimella.

Kun olet kirjautuneena kotisivullemme, vie hiiren osoitin oikeaan yläkulmaan nimesi kohdalle ja klikkaa Tilin yhteenvetoa. Siellä voit mm. vaihtaa salasanasi, asettaa lapsilukon, vaihtaa maksutapaa ja muuta, kun valitset vasemmalla olevasta valikosta. Jos haluat vaihtaa käyttäjätilin sähköpostiosoitteen, voit tehdä sen kohdassa Oma profiili, alimpana valikossa.

Haluatko päivittää korttitietojasi? Voit lukea aiheesta lisää täältä: Muuta maksutietojasi.
Jos haluat vaihtaa salasanaa, kun olet kirjautuneena sisään, niin klikkaa tästä: Vaihda salasanaa.
Oletko kirjautunut ulos ja unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä: Unohtunut salasana.
Jos haluat vaihtaa nykyisen tilauksesi, niin voit seurata tätä ohjetta: Haluan vaihtaa pakettiani.
Haluatko peruuttaa tilauksesi? Klikkaa tästä: Peruuta paketti.

Oliko tästä artikkelista apua? 12
Ota yhteyttä meihin