Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Maksukortin rekisteröinti epäonnistui? Lue lisää täältä

Olemme huomanneet että osa asiakkaista voi tällä hetkellä kokea ongelmia uuden maksukortin rekisteröinnin kanssa. Häiriö ilmenee niin, että saat maksukortin rekisteröinnin yhteydessä virheilmoituksen että korttiasi ei voitu rekisteröidä, tai että kortti jota yrität rekisteröidä on ulkomaalainen.

Selvitämme tällä hetkellä asiaa tarkemmin.

Mikäli koet ongelmia maksukortin rekisteröinnin kanssa, voit kokeilla seuraavia ohjeita asian ratkaisemiseksi:

– Varmista että kortti jota yrität rekisteröidä on Visa tai Mastercard
– Varmista että kortti on avoinna internetmaksuille
– Varmista että kortti on suomalaisen pankin myöntämä
– Visa-kortin käytön yhteydessä tulee ”Verified by Visa” olla aktivoituna, vaihtoehtoisesti ”Mastercard Secure Code” Mastercard-korttia käyttäessä. Mikäli olet epävarma käytäntöjen toiminnasta, vieraile pankkisi nettisivuilla tai ole yhteydessä pankkiisi.

Mikäli koetat suorittaa ostoa mobiililaitteella (puhelin/tabletti), kokeilethan kortin rekisteröintiä tietokoneella. Jos käytössäsi on jo tietokone, kokeilethan toista selainta.

Oliko tästä artikkelista apua? 1
Ota yhteyttä meihin