Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Bufferoi/lataa jatkuvasti vaikka minulla on nopea yhteys.

Bufferointi voi johtua monista eri syistä, vaikka nettiyhteys olisikin jopa 100mbit/s. Seuraavien ohjeiden kautta voit minimoida riskin:

Varmista, että käytät operaattorisi DNS asetuksia, etkä esimerkiksi Googlen tai OpenDNS. Tarkista asia operaattorisi kotisivuilta tai ota yhteyttä heihin saadaksesi tarkempia ohjeita.

Varmista, että

  • Käyttöjärjestelmäsi sekä nettiselaimesi ovat päivitetty uusimpaan versioon
  • Sulje kaikki muut ohjelmat, jotka käyttävät internetyhteyttä
  • Kokeile käynnistää reititin ja modeemi uudestaan
  • Kokeile kaapelia langattoman internetyhteyden sijasta

Jos koet yhä ongelmia, niin ota yhteys asiakaspalveluun tarkemmalle vianmääritykselle.

Oliko tästä artikkelista apua? 10
Ota yhteyttä meihin