Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Sähköpostiosoite on jo käytössä

Jos saat viestin, että sähköpostiosoitteesi on jo käytössä, johtuu se siitä että osoitteella on jo luotu käyttäjätili. Sen sijaan, että rekisteröisit itsesi uudelleen tulee sinun nyt kirjautua sisään viaplay.fi-sivulle sähköpostilla ja salasanalla, jotka valitsit Viaplay-tiliäsi luodessa. Lue lisää alta kuinka toimia Viaplay- tai Viasatin kanava-asiakkaana:

Mikäli olet Viaplayn asiakas, voit surffata osoitteeseen viaplay.fi ja kirjautua sisään. Sen sijaan, että luot uuden tilin, suosittelemme että käytät samaa jo aiemmin käyttämääsi tiliä. Näin vältyt esim. epähuomiossa luomasta kahta maksullista tilausta.

Etkö muista salasanaasi? Klikkaa kirjautumisikkunassa kohdasta Oletko unohtanut salasanasi?, seuraa ohjeita ja saat pian viestin sähköpostiisi, josta voit vaihtaa salasanan tilillesi.

Käyttäjätili hukassa? Lue lisää täältä kuinka voit etsiä aktiivista käyttäjätiliäsi: https://asiakaspalvelu.viaplay.fi/loyda-viaplay-tilisi/

Kun yrität rekisteröidä asiakkuuttasi osoitteessa: signup.viaplay.fi ja saat viestin että asiakasnumerosi on jo käytössä, tarkoittaa se sitä että olet jo aktivoinut asiakkuutesi jollekin käyttäjätilille. Tällöin voit vain kirjautua sisään osoitteessa viaplay.fi. Klikkaamalla omaa nimeäsi oikeasta yläkulmasta ja menemällä Tilin yhteenvetoon, näet mitä kaikkea tilaukseesi sisältyy.

Mikäli olet vaihtanut palveluntarjoajaa ja haluat käyttää samaa sähköpostiosoitetta, tulee sinun ensin olla yhteydessä vanhaan palveluntarjoajaan ja varmistaa että olet lopettanut Viaplay-tilauksesi (tai vaihtoehtoisesti Viasat-tilauksen) heidän kauttaan. Kokeile sen jälkeen rekisteröidä tilisi uudelleen osoitteessa: signup.viaplay.fi. Varmista että käytät uudelta palveluntarjoajalta saamiasi tietoja. Mikäli sinulta puuttuu tietoja, voit tarkistaa ne palveluntarjoajasi kotisivuilta tai vaihtoehtoisesti olemalla yhteydessä heihin.

Oliko tästä artikkelista apua? 24
Ota yhteyttä meihin