Tarvitsetko apua?

Etsi Viaplayn kysymyksistä ja vastauksista!

Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin täältä:

Ääniongelmia Playstation 3:lla

Uusimman PlayStation 3 -päivityksen jälkeen on Viaplay-sovelluksen äänet kadonneet joillain asiakkailla. Alta löytyvät ohjeet ovat ratkaisseet ongelman monen käyttäjän osalta, joten kokeilethan siis seuraavaa!

Kun PlayStation 3 -konsoli on pois päältä:

1. Paina konsolin (ei ohjaimen) virtapainiketta pohjassa, kunnes kuulet kaksi piippausta.
2. Valitse HDMI äänen sekä kuvan kohdalla.
3. Mene Asetuksiin > Ääniasetukset > Äänen ulostulon asetukset
4. Valitse HDMI > Manuaalinen
5. Jätä kaikki vaihtoehdot, jotka sisältävät ”Dolby” ja ”DTS2” rastittamatta
6. Rastita kaikki vaihtoehdot sisältäen ”Linear PCM 2 ch.” sekä ”AAC”.
7. Selaa oikealle sekä vahvista.
8. Käynnistä konsolisi uudelleen sekä kokeile vielä kertaalleen.

Huomioithan, että mikäli laitteesi on liitetty HiFi-laitteistoon tai vastaavaan, tulee laite konfiguroida PCM-äänelle. Useimmat laitteet tekevät tämän automaattisesti, mutta emme voi kuitenkaan tätä taata.

Mikäli yllä olevista ohjeista ei ole apua, voit olla meihin vielä yhteydessä niin voimme selvittää asiaa vielä tarkemmin.

Oliko tästä artikkelista apua? 26
Ota yhteyttä meihin