Ohjeita sosiaaliseen mediaan

Meistä on hienoa, että voimme olla tavoitettavissa asiakkaillemme mahdollisimman monipuolisesti. Sosiaalinen media tarjoaa meille mahdollisuuden vastata asiakkaidemme kysymyksiin, jakaa tietoa palvelustamme ja vastaanottaa palautetta – nopeasti ja helposti.

Asiakkaidemme ajatukset ovat meille tärkeitä, jotta pystymme parantamaan palveluamme myös jatkossa. Otamme avosylin vastaan kysymyksiä, mielipiteitä ja toiveita. Haluamme kuulla mielipiteesi, koskee se sitten palautetta tai katsomasi elokuvan juonenkäänteitä. Arvostamme sitoutumistasi ja pyrimme kehittämään toimintaamme mahdollisimman asiakaslähtöisesti.

Haluamme tarjota sosiaalisen median kanavissamme positiivisen ja kaikille ystävällisen ilmapiirin. Mikäli lausunto tai kirjoitettu viesti ei ole mielestämme asiallisen käyttäytymisen mukaista, tulemme poistamaan sen. Toistuva vastaavanlainen toiminta johtaa varoitukseen tai mahdollisiin estotoimenpiteisiin. Mikäli tähän tilanteeseen ajaudutaan, tulemme ottamaan yhteyttä asianosaiseen ja ilmoittamaan syyn toimenpiteeseen.

Jos haluat raportoida asiattoman kirjoituksen tai kysyä linjauksestamme sosiaalisen median suhteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin klikkaamalla yhteydenotto-painiketta sivun alalaidasta.

Ota yhteyttä meihin

Select your region and language

Recommended for you

Suomi

All our regions and languages

Denmark
Netherlands
Finland
Poland
Iceland
Sweden
Norway
United Kingdom