Miten / voinko perua paketti iTunesin kautta?

Paketin vaihtaminen

Jos olet asiakas iTunesin kautta ja haluat vaihtaa pakettia, sinun tarvitsee ensin peruuttaa aktiivinen tilauksesi. Kun tilaus loppuu, voit aktivoida uuden pakettisi, joka jatkuu siitä eteenpäin. Voit seurata alta löytyviä vaiheita, jotta saat peruutettua nykyisen tilauksesi ja pääset aktivoimaan uuden paketin:

  1. Kirjaudu sisään iTunesiin ja klikkaa Tili, ja sen jälkeen Näytä oma tili.
  2. Vieritä sivua alaspäin Asetukset-osioon ja klikkaa Hallitse Tilaukset-kohdan oikealta puolelta.
  3. Valitse tilauksista Viaplay ja ota pois päältä tilauksen automaattinen uusiminen.

Nykyinen tilaus tulee päättymään maksetun laskutusjakson loppuun ja sen jälkeen on mahdollista valita uusi paketti. Toisin sanoen voit siis aktivoida uuden paketin vasta sen jälkeen, kun nykyinen tilauksesi on päättynyt. Jos haluat aktivoida uuden tilauksen välittömästi, niin suosittelemme tekemään sen suoraan meidän kotisivuiltamme, jotta voit heti aloittaa katselun.

Paketin irtisanominen

Peruuta nykyinen tilaus seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään iTunesiin ja klikkaa Tili, ja sen jälkeen Näytä oma tili.
  2. Vieritä sivua alaspäin Asetukset-osioon ja klikkaa Hallitse Tilaukset-kohdan oikealta puolelta.
  3. Valitse tilauksista Viaplay ja ota pois päältä tilauksen automaattinen uusiminen.

Tilaus päättyy, kun jo maksettu kausi on loppunut. Irtisanomisen jälkeen näet, kuinka kauan sinulla on katseluoikeudet voimassa, katso esimerkkikuvaa yllä.

Oliko tästä artikkelista apua?
4