Alennusta ei voitu käyttää

Onko sinulla ongelmia tarjouskoodin lunastamisen kanssa? Alta löydät muutamia vinkkejä, joita voit kokeilla.

Tilaus

  1. Varmista, että olet valinnut oikean paketin tilaukseen. Lue lisää tästä.
  2. Yritätkö käyttää koodia mobiililaitteella? Kokeile aktivoida koodia vielä tietokoneella.
  3. Mikäli verkon kanssa on ongelmia, kokeile vaihtaa selainta. Suosittelemme Google Chromea tai Mozilla Firefoxia.
  4. Saatko virheilmoituksen estosta alueellasi? Se voi johtua siitä, että et ole maassa, jossa koodi on voimassa tai että IP-osoitteesi ei ole Suomessa. Voit lukea aiheesta lisää tästä.
  5. Oletko jo asiakas tai onko sinulla aiemmin ollut Viaplay-tilaus? Tarkista, että tarjous on myös jo olemassa oleville asiakkaille, sillä osa tarjouksista koskee ainoastaan uusia asiakkaita.

Vuokraelokuvat

  1. Mietitkö miten vuokraus tapahtuu? Lue lisää tästä.
  2. Yritätkö käyttää koodia mobiililaitteella? Kokeile sen lunastamista vielä tietokoneella.
  3. Varmista vielä, että olet valinnut vuokraelokuvan ostoelokuvan sijasta. Elokuvat löydät Storen puolelta. Eron huomaat hinnassa (ostoelokuvat: 9.99€-16.90€) sekä elokuvan nimessä esim. ”ELOKUVAN NIMI (Osta)”
  4. Mikäli verkon kanssa on ongelmia, kokeile vaihtaa selainta. Suosittelemme Google Chromea tai Mozilla Firefoxia.
  5. Huomioithan, että sinulla tulee olla maksukortti rekisteröitynä käyttäjätilillesi, jotta vuokraus menee läpi. Käyttäessäsi alennuskoodia sinua ei luonnollisesti ostosta veloiteta.
Oliko tästä artikkelista apua?
0